“Parayla motive olmayız!”

A Milliler’e finaller için 3 milyon Euro prim verileceği konuşulurken, Euro 2012’nin kapısını aralayan Hırvatlar’ın hocası Bilic, “Biz parayla motive olan bir ekip değiliz. Ayrıca henüz bileti de kapmadık” dedi.

Milli Takım-"Parayla motive olmayız!"

Hırvatistan’ın hocası Slaven Bilic, Türkiye’yi 3-0 yendikleri maçın ardından düşüncelerini FANATİK’le paylaştı. Euro 2012’yi garantilemediklerini vurgulayan tecrübeli çalıştırıcı, primi düşünecek durumda olmadıklarını söyledi. İşte Bilic’in açıklamaları: “Maçın bu kadar kolay olacağını hiç düşünmemiştim. Golü erken bulmamız her şeyi değiştirdi. Sonuçta 2. dakikada golü attık ve rakibin moralini bozduk. Bu, Türk Milli Takımı’nın ipini erken çekti. Böyle bir durumda geri gelmek oldukça zordu. Dersime çok iyi çalıştığımı söyleyebilirim. Rakibin neler yapabileceğini çok iyi analiz etmiştim. Savunmadaki oyuncuların zaaflarını biliyordum. Bu yüzden savunmayı önde kurdum ve iki forvet Mandzukic ile Olic’e, sürekli geri dörtlüye baskı yapmalarını istedim. Hata yapacaklarını biliyorduk. Zaten ilk golü de baskı sonucunda attık.”

‘Türkler çok kolay dağıldı’

“İkinci golden sonra Türkiye’nin maça ortak olması çok zordu. Taraftarlarla oyuncular arasında bazı sıkıntılar olmuş olabilir, ama Arena’daki seyirci beni büyüledi. Ben sadece kaleci Volkan’ın el hareketlerinin ardından seyircinin onunla tartıştığını gördüm. Seyircinin tepkisi normal, ama oyuncularınızın bu kadar kolay konsantrasyon kaybı yaşaması şaşırtıcı. Yüksek seviyede maç oynamaya alışkın bu grubun, sinirlerine daha iyi hakim olması gerek. Arda Turan’la yaşadığımız ufak çaplı tartışma ise maç içinde kaldı. Top bana doğru geldi ve o anda Arda benden topu almak için ani bir hamle yaptı. Tansiyonu yüksek anlarda bu gayet normal.”

‘Kör Gordon’ sözüne gülüyorum’

“Beşiktaş’ta oynadığı dönemde beğenilmeyen Gordon Schildenfeld, bu maçta bir harikaydı. Ona ‘Kör Gordon’ demelerine ise sadece gülüyorum. Daha henüz finalleri garantilemedik. Prim konusunu hiç konuşmadık. Zaten parayla motive olan bir takım değiliz. Şu anki kadronuz, 2008’den daha iyi. Oyuncularınız daha kaliteli. Ama ilk maçta biz sizden daha iyiydik.. Ve sonuna kadar hak ettik.”

Bir Cevap Yazın

